ZAFER HAVALİMANI’NDA SEFERLER YENİDEN BAŞLIYOR

Türkiye’nin ilk bölgesel havalimanı olan Zafer’de uçuşlar, 1 yılı aşkın bir süreden sonra yeniden başlıyor. Bu çerçevede Afyonkarahisar Ticaret ve Sanayi Odası ile Türk Hava Yolları arasında protokol imzalandı. ATSO hizmet binasında düzenlenen protokol imza törenine ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Hüsnü Serteser, THY Ankara Satış Müdürü Melih Torlak, Anadolu Jet Pazarlama ve Satış Müdürü Murat Yağmur ve Zafer Havalimanı THY İstasyon Şefi Erhan Bulut katıldı.
SON UÇUŞ 23 MART 2020’DE YAPILDI
Protokol töreninde değerlendirmede bulunan ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Hüsnü Serteser, “Bugün mutlu bir imza töreninde bir araya gelmiş bulunuyoruz. Bundan tam iki ay önce, 15 Şubat 2021 tarihinde Afyonkarahisar Valimiz Sayın Gökmen Çiçek başkanlığında, Afyonkarahisar Milletvekillerimiz Av. Ali Özkaya ve Av. İbrahim Yurdunuseven, Afyonkarahisar Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Zeybek, İl Genel Meclisi Başkanımız Sayın Burhanettin Çoban, ZAFTODER Yönetim Kurulu Başkanı Ali Gümüşhan ve şahsım, Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın İlker Aycı’yı ziyaret ettik. Bildiğiniz gibi Zafer Havalimanı’ndan son uçuş, pandemi nedeniyle 23 Mart 2020 tarihinde yapılmıştı ve uçuşlar kapanmıştı. 2020’nin Haziran ayında ülke genelinde seferler tekrar başlamasına rağmen bizim Zafer Havalimanı’ndan uçuşlar başlamamıştı. Biz, bunun için İlker Bey’i ziyaret ettik. Sağolsunlar, onların da önerisi ile belirli bir karara varıldı. İki aydır çalışmalarımızı yapıyoruz. İmza törenimizle bu mutluluğa şahit olmuş olacağız. İnşallah Ramazan Bayramı’ndan önce, 5 Mayıs 2021 tarihinden itibaren Zafer Havalimanı’ndan İstanbul uçuşları başlamış olacak. Uçuşlar, haftada 4 gün gerçekleştirilecek” dedi.
SERTESER, EMEĞİ GEÇEN YÖNETİCİLERE TEŞEKKÜR ETTİ
Konuşmasında bu protokolün imzalanmasında emeği geçen şehir yöneticilerine de teşekkür eden Serteser, şöyle devam etti:
“THY Yönetim Kurulu Başkanı Sayın İlker Aycı’dan söz aldık; uçakların doluluk oranı ve kullanım oranlarına göre, sefer günlerinin artmasını sağlayacaklar. Burada Afyonkarahisar, Kütahya, Uşak ve gurbetteki hemşehrilerimizden bu konuda destek bekliyoruz. Bu uçaklar ile ne kadar fazla yolculuk yaparsak sefer sayısı da artmış olacak. Afyonkarahisar Valimiz Sayın Gökmen Çiçek’e çok teşekkür ediyorum. Afyonkarahisar ile ilgili her konuda olduğu gibi bu konuda büyük bir çaba gösterdi. Sayın Milletvekillerimiz’e ve Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Zeybek’e çok teşekkür ediyorum. Sayın Valimiz’in, Sayın Milletvekillerimiz’in ve Sayın Belediye Başkanımız’ın sayesinde bu seferler başlayacak. Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın İlker Aycı’ya da teşekkür ediyorum. Bu uçuşların olması için herkes fedakârlık yaptı. Ayrıca bölgemizdeki Ticaret ve Sanayi Odaları’na, iş insanlarına, otel sahiplerine de teşekkür ediyorum. Bu uçuşlar, bir miktar destekle birlikte oluyor; bir miktar biz fedakârlık ettik, geri kalan kısımda Türk Hava Yolları fedakârlık etti. Hep birlikte bu uçuşları sağlamış olduk.”
ZAFER’DEN KALKIŞ SAAT 07:30’DA
THY Ankara Satış Müdürü Melih Torlak da “Uçuşlarımız Afyonkarahisar, Kütahya ve Uşak şehirlerine hayırlı olsun. İnşallah 5 Mayıs itibariyle haftada 4 frekans olacak şekilde uçuşlarımız başlayacaktır. İstanbul kalkışı saat 22:30, Zafer Havalimanı kalkışı da saat 07:30 olacaktır. Sayın Başkanımız’ın da söylediği gibi uçaklarımızı güzel bir şekilde doldurursak, uçuşlarımızın devam etmesi ve bölge turizminin kalkınmasına da faydalı olunacaktır. Sayın Başkanımız’a çok teşekkür ediyoruz; hayırlı olsun” dedi.